Споживачі можуть отримати компенсацію за неякісні послуги електропостачання, - глава НКРЕКУ

ВАРТО ЗНАТИ / 


Споживачі зможуть отримати від 100 до 200 гривень компенсації за неякісно надані послуги з постачання електрики. Про це повідомила глава Нацкомісії, що здійснює регулювання у сферах енергетики і комунальних послуг (НКРЕКУ) Оксана Кривенко в Facebook.

За її словами, компенсація надається автоматично шляхом зменшення рахунку споживача на оплату електроенергії в термін до 75 днів від дня порушення встановлених термінів.

"Компанія сама визначає, яким споживачам вона має надати компенсацію, і повідомляє про це споживача. Якщо впродовж встановленого терміну компенсацію не надано, розмір компенсації збільшується. Розмір компенсації від 100 до 200 грн - для побутових споживачів (за ПДФО), 200 - 600 грн - для непобутових", - вказує Кривенко.

Інформація про нарахування компенсації може бути вказана в рахунку на оплату електроенергії, в особистому кабінеті споживача на офіційному сайті компанії або в листі на офіційному бланку. 
 

 Купити квартиру в Чернівцях
Більше новин по темі:
Не пропускайте важливих новин!
Увімкніть сповіщення, та отримуйте новини моментально після публікації