"Люди, які їздять на "Мерседесах", "БМВ" та "Майбахах" на євробляхах, за ввезення автомобілів нічого офіційно державі не заплатили. Це дискримінація законослухняних громадян", - нардеп Рибак

  • Право
  • 5336
  • 0
ІВАН ПРАВДУ КАЖЕ / 

У ток-шоу на телеканалі "Прямий" народний депутат України Іван Рибак висловив чітку державницьку позицію з приводу проблеми євроблях та акцій протесту власників автомобілів із закордонною реєстрацією під Верховною Радою.

 

"Чому не було підтримано так багато правок і залом, і профільним комітетом. Наприклад, правки, які стосувалися електромобілів, ми, члени екологічного Комітету, готові підтримати у частині нульової ставки акцизу. Але це лише на нові електромобілі, а не ті, котрі вже по 5-7 років експлуатувалися у Європі, і у яких вийшли терміни експлуатації акумуляторних батарей, - повідомляє прес-служба народного депутата України Івана Рибака.

 

Вони становлять не меншу загрозу екології, аніж викиди СО. Проблема утилізації таких батарей усім відома, ми здаємо у пунктах збору крихітні батарейки від побутових приладів, пультів, бо навіть вони становлять загрозу довкіллю, а тут проблема значно більша. Адже жодної потужності в Україні, де можна було б їх переробляти, нажаль, немає. Ми категорично проти таких речей. Тому ні наш Комітет, ні парламентська зала не підтримали правки, котрі не стосувалися суті проблеми, яку я щойно озвучив.

 

Інше питання, що таке "Автоєвросила"? Треба визнати, що це вже чітка сформована політична сила. Вони прийшли сьогодні до парламенту не стільки тому, щоб зробити 2 мільйонам українців добре, вони прийшли за певними своїми політичними дивідентами.

 

До речі, вулиці Шовковичну, Грушевського та Інститутську перекривали на дорогущих "Мерседесах", "БМВ" та "Лексусах" з єврономерами.

 

Інша річ - абсолютна безконтрольність при ввозі таких автомобілів. Згідно з правилами дорожнього руху, ввіз на територію України автомобілів з правим кермом заборонений. Це переважно англійські авто, котрі за ціною значно дешевші від німецьких, я маю на увазі країну, з якої вони ввезені.

 

Поїдьте сьогодні у Чернівецьку область, там таких авто безліч. Велику кількість приганяють власники румунських паспортів. Такі учасники дорожнього руху створюють небезпеку для інших законослухняних громадян. Водій з румунським паспортом, правим кермом фактично вже є представником іншої держави, хоча житло, майно, сім'я у нього тут, в Україні, і він користується всіма соціальними сервісами, які надає наша держава.

 

Тому вважаю, що та формула, за яку ми проголосували у залі ВР, є оптимальною і компромісною для нинішньої України. В першу чергу для того, щоб завтра не стояли під Верховною Радою вже люди, котрі чесно розмитнили свої автомобілі і сплатили всі податки.

 

Сьогодні є багато претензій до кожного депутата. Громадяни, преса прискіпливо перевіряють, що ти там вказав чи не вказав у своїй декларації, звідки ти взяв кошти, і як ти їх заробив. А люди, які їздять на "Мерседесах", "БМВ" та "Майбахах" на євробляхах, за ввезення автомобілів нічого офіційно державі не заплатили. Це дискримінація законослухняних громадян.

 

Для Чернівців "Майбах" на єврономерах не є дивиною, тому виникає питання: шановні, а де ви взяли кошти на VIP-авто? Я припускаю, що існуючий високий податок на автомобілі в Україні, якраз включав несплату податків недобросовісними набувачами машин. Що відбивалося на ціні і у автосалонах. У результаті, кошти недоотримала наша медицина, наша освіта, наша культура, наша армія і наші дорожні служби.

 

 

У євробляхарів сьогодні вже сформовані чіткі політичні вимоги, і я би не радив нашим людям приставати на їхній бік, мовляв, от які молодці, відстоюють свою позицію під парламентом", - наголосив Іван Рибак.

 

За його словами, абсолютно подібна річ відбувалася в Україні у 1998-2000 роках. Але у 2000 році це питання було вирішене дуже просто, введенням такої норми, як тимчасовий ввіз терміном на один рік, з постановкою на тимчасовий облік.

 

"Ти привозив автомобіль, сплачував держмито, тобі давали українські номери, український техпаспорт, але під зобов'язання через рік цей автомобіль вивезти. Тож те, що відбулося сьогодні у парламенті, це маленький крок для врегулювання ситуації, що склалася.

 

А стосовно повідомлення, що хтось там спалив автомобіль, то хочу нагадити, що у нас діє стаття ККУ стосовно умисного знищення або пошкодження майна, яка визначає "знищення чи пошкодження чужого майна", а такі автомобілі є чужими, "карається штрафом до 50-ти неоподаткованих мінімумів, або виправними роботами на термін до 2-х років, або позбавленням волі на строк до 3-х років".

 

Окрім того, такі дії порушують екологічне законодавство, Закон України про поводження з відходами, санітарне законодавство та низку інших законодавчих актів. Тому таким фактом спалення автомобіля у непристосованому для цього місці має займатися як поліція, так і екологічна інспекція.

  

З іншого боку, я розумію економічну ситуацію, спілкуюся з людьми на різні теми, мої виборці піднімають питання невисоких зарплат та пенсій, і, звичайно, високих ставок на розмитнення автомобілів законним шляхом. Я з ними погоджуюся, існуючі сьогодні мита на ввіз авто необхідно переглядати у сторону зменшення, але робити це треба цивілізовано, прорахувавши втрати держави, їх компенсатори та навівши порядок у цьому питанні на митницях", - заявив Іван Рибак.

 Купити квартиру в Чернівцях
Більше новин по темі:
Не пропускайте важливих новин!
Увімкніть сповіщення, та отримуйте новини моментально після публікації