Підписаний Закон «Про концесії» відкриває можливість почати будувати в Україні платні концесійні дороги
ПРОЦЕС ПІШОВ /
Підписаний Закон «Про концесії» відкриває можливість почати будувати в Україні платні концесійні дороги. Вчора, 3 квітня 2018 року, несподівано в першому читанні 240 голосами українські депутати проголосували за прийняття Законопроекту № 8125 "Про концесії", що дозволяє створювати платні концесійні дороги.
Прийняття цього Закону тепер дозволить державі віддавати в експлуатацію приватним організаціям дороги, лікарні, порти та інші інфраструктурні об'єкти. Очікується, що таким чином в Україні можна буде залучати стратегічних інвесторів (в тому числі іноземних) в реконструкцію соціально важливих інститутів і підприємств.
Особливі надії покладаються на те, що приватні інвестори прийдуть в дорожній сектор України. Відбудовувавши нові, ремонтуючи та підтримуючи старі автомобільні дороги в хорошому стані, вони будуть експлуатувати їх на платній основі.
Як відомо, за даними міжнародної організації The World Economic Forum, на 2018 рік Україна посідає 137 місце з можливих 144 в рейтингу якості автомобільних доріг. Багато експертів вважають, що частково вирішити цю проблему можна будівництвом нових платних доріг, тобто за рахунок концесії.
При цьому, за існуючими на сьогодні українським законам, концесійна дорога може бути не єдиним, а лише альтернативним варіантом звичайної безкоштовної державної дороги. Підписаний вчора Закон «Про концесії» вступає в силу на наступний день після його опублікування.
Підписаний Закон «Про концесії» відкриває можливість почати будувати в Україні платні концесійні дороги. Вчора, 3 квітня 2018 року, несподівано в першому читанні 240 голосами українські депутати проголосували за прийняття Законопроекту № 8125 "Про концесії", що дозволяє створювати платні концесійні дороги.
Прийняття цього Закону тепер дозволить державі віддавати в експлуатацію приватним організаціям дороги, лікарні, порти та інші інфраструктурні об'єкти. Очікується, що таким чином в Україні можна буде залучати стратегічних інвесторів (в тому числі іноземних) в реконструкцію соціально важливих інститутів і підприємств.
Особливі надії покладаються на те, що приватні інвестори прийдуть в дорожній сектор України. Відбудовувавши нові, ремонтуючи та підтримуючи старі автомобільні дороги в хорошому стані, вони будуть експлуатувати їх на платній основі.
Як відомо, за даними міжнародної організації The World Economic Forum, на 2018 рік Україна посідає 137 місце з можливих 144 в рейтингу якості автомобільних доріг. Багато експертів вважають, що частково вирішити цю проблему можна будівництвом нових платних доріг, тобто за рахунок концесії.
При цьому, за існуючими на сьогодні українським законам, концесійна дорога може бути не єдиним, а лише альтернативним варіантом звичайної безкоштовної державної дороги. Підписаний вчора Закон «Про концесії» вступає в силу на наступний день після його опублікування.
Для довідки:
Концесія (в перекладі дозвіл, поступка) - це передача державою концесіонеру (яким може бути будь-яка фізична або юридична особа, аж до іноземного) в тимчасову експлуатацію земельних ділянок, надр, промислових підприємств, і ін. об'єктів нерухомого майна. Завдяки концесії відбувається залучення приватного капіталу в ефективне управління державною власністю. При цьому, концесіонер отримує можливість експлуатувати отриманий об'єкт на платній основі.
Більше новин по темі:
-
Звучить як знущання: українським суддям з ВРП підвищили мінімальну зарплату до 236 тисяч гривень
-
Для поліціянтів існує лише шість законних підстав для перевірки документів - пояснення юриста
-
Чернівчан закликають у час війни користуватись платформою «Е-приймальня». Які переваги
-
Хто матиме право на відстрочку і “бронювання” – аналітики пояснюють закон про мобілізацію
-
Мобілізаційний законопроєкт: що чекає на українців
-
Рада схвалила в другому читанні законопроєкт про мобілізацію